середа, 9 квітня 2014 р.

Модуль3. Рефлексія





Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме, як вони:
сприяють розвитку мислення;
спонукають до дії;
заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів;
в чому різниця між ключовими, змістовними та тематичними питаннями.

вівторок, 8 квітня 2014 р.

Модуль 2. Рефлексія



Сьогодні ми працювали за планом навчального Модуля 2.
В цьому модулі я ознайомився з таксономією Блума.
Цей модуль допоміг мені визначитися, якими навчальними та інноваційними навичками повинен володіти випускник 21 століття: критичне мислення, комунікативність, вміння працювати з інформацією, вмінням вирішувати проблеми тощо. І обов'язково бути ІКТ-грамотним. Я створив публікацію "Метод проектів". До виконання завдання підійшов творчо, але в "бойових умовах" часу, як завжди, обмаль, тому...
А взагалі... не знаю як кому, а мені подобається:)))

понеділок, 7 квітня 2014 р.

Модуль 1. Рефлексія



Усіх колег вітаю з початком курсів Intel "Навчання для майбутнього"!
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме :
1. Навчитися працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
2. Зареєструватися на вікі-сайті програми та створити персональну вікі-сторінку.
3. Створити власний блог.
Я задоволена результатом своєї роботи, тому що в мене все получилось. І взагалі настрій чудовий, тому що я дізналась багато чого нового, познайомилась з колегами. Бажаю всім гарного настрою!!!